Nopea ja ketterä korjaamon tukipalvelu
Ajoneuvovalmistajalähtöinen toimintamalli mahdollistaa kompetenssimme asiantuntijoina sekä kouluttajina myös viimeisimpien autotekniikkaan liittyvien uudistuksien osalta.
Autotekninen tukemme auttaa sopimusasiakkaita ajoneuvojen korjaukseen ja vianetsintään liittyvissä kysymyksissä erillisen hinnoittelun mukaisesti. Diagnon laite-/lisenssiasiakkaille sisältyy laitetuki, joka palvelee testilaitteiden käyttöön liittyvissä kysymyksissä ilman erillistä veloitusta.
Suurin osa tapauksista saadaan selvitettyä puhelimen välityksellä. Teknisellä tuellamme on käytössään parhaat työkalut myös etätuen antamiseen. Voimme auttaa asiakkaitamme mm. videoyhteyden ja tietokoneen etäyhteyden välityksellä.
Tekniseen tukeemme saat yhteyden tukipyyntölomakkeella, puhelimitse ja sähköpostilla.
Täytä tukipyyntölomake - olemme yhteydessä lomakkeessa annettuun yhteyshenkilöön mahdollisimman pian!
Yhteydenotto tekniseen tukeen
Puh. 020 741 1629
Puheluhinnat Elisan 020 yritysnumeroon ovat seuraavat: Kiinteän verkon liittymästä 8,35 snt/puh + 6,00 snt/min Matkaviestinverkon liittymästä 8,35 snt/puh + 17,17 snt/min
Avaa etäyhteys lataamalla ensin TeamViewer tästä.

Autotekninen tukipalvelu apuna haastavissa vianetsintätapauksissa
Tekninen tukipalvelumme koostuu alansa ehdottomista huippuasiantuntijoista, jotka auttavat korjaamoita selviämään hankalistakin teknisistä haasteista hotline-palvelun avulla. Esimerkiksi sähkö- ja hybridiajoneuvojen korjaus ja vianmääritys näkyy teknisen tuen arjessa. Tekninen tuki palvelee myös e-Expert sähköajoneuvoihin erikoistuneen korjaamoketjun henkilöstön kouluttamisessa ja neuvomisessa.
Diagnon teknisen palvelun asiakkaina ovat mm. merkistä riippumattomat korjaamot, automaahantuojat, korjaamoketjut ja oppilaitosten opettajat.
Haluaisitko teknisen tuen palvelut käyttöösi myös teidän korjaamolle? Ota meihin yhteyttä!